Ryhmät ja kurssit

Lasten uinnit:

Syksyllä 2023 aloittaa ryhmä myös uimataidottomille pikkualtaassa. Taitojen kasvaessa voidaan kesken kauden siirtää uimareita eri ryhmiin, jotta kaikki saavat mahdollisimman omantasoistaan  treeniä. Ikärajaa treeneihin ei ole, mutta uimahallissa pitää pärjätä ilman saattajaa.

Harjoitukset rakennetaan tasoryhmittäin, taitotasoja 3.

Syyslukukausi uimahallin aukiolojen puitteissa 17.12. asti. (ei 22.10  tai 5.11) 60 €
Kevätkausi 2024 14.1.-16.6. Ei 18.2. (hiihtoloma) ja 1.4. (pääsiäinen). 60 €

(+ jäsenmaksu 25 € ja mahdollinen lisenssi/ 2023)

Ryhmät ja tasot:

Alkeisryhmä pikkuallas MERITÄHDET klo 17-17:45 (Henna Hosike) TÄYNNÄ

Alkeisryhmä pikkuallas MERIHEVOSET 18-18:45 (Sari Laakso) TÄYNNÄ

Alkeistekniikka isoallas DELFIINIT 17-18 (Noora Ranta) TÄYNNÄ

Alkeistekniikka isoallas VESIKILPIKONNAT 18-19 (Henna Hosike)

Kilparyhmä isoallas TORPEEDOT 17-18 (Taru Nurmela) TÄYNNÄ

Valmennus:

Taru Nurmela

Uimaopettajakoulutus, uimaliiton valmentaja taso 2, entinen kilpauimari, muutamia vuosia valmennuskokemusta.

Sari Laakso

SUH uimaopettajakoulutus, uinti- ja triathlon harrastusta 8 vuotta, valmennuskokemusta vuosi.

Noora Ranta

SUH uimaopettajakoulutus, uinti- ja triathlon harrastusta 5 vuotta, valmennuskokemusta vuosi.

Henna Hosike

SUH uimaopettajakoulutus, valmennuskokemusta vuosi.

Aikuisten tekniikkakurssit:

Sunnuntaisin Huittisten uimahalli 18-19:00

Kysynnän mukaan kurssimuotoisesti, seuraa ilmoituksia.

Ryhmien tavoitteet ja tarkoitus:

Tavoitteenamme on edistää kaiken ikäisten uimataitoa ja uinnin harrastamista. Toiminnan edetessä tarkoituksena on tarjota toimintaa niin harrastajille kuin tavoitteellisesti treenaaville. Pääasiallinen tavoite on lasten ja nuorten liikuttaminen, uimataidon kehittäminen ja sitä kautta kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tukeminen. Uinti on yksilölaji, mutta yhteiset uintiharjoitukset tapahtuvat ryhmissä ja näin kehittyvät myös sosiaaliset taidot.