Tour de Taikayöntie

Huittisten Triathlon- ja uimaseura järjestää jo toista kertaa lauantaina 17.8.2024 matalan kynnyksen Tour de Taikayöntie -pyöräilytapahtuman.

Voit valita kuntopohjallesi sopivan reitin seuraavista vaihtoehdoista (reitit merkittyjä)

Reitti 1: (päämatka): n. 111 km. Huittinen (Samk) - Punkalaidun-Urjala-Halkivahantie-Halkivaha-Vesilahdentie-Punkalaidun-Kanteenmaantie-Huhtamontie-Kangastie-Huittinen (Samk)

Reitti 2: n. 60 km. Huittinen (Samk) - Punkalaidun-Kanteenmaantie-Huhtamontie-Kangastie-Huittinen (Samk)

Reitti 3: n. 20 km. Huittinen (Samk) - Hermanninkangas (Naatulantie)-Kangastie-Huittinen (Samk)

Lähdöt Samk:n piha-alueelta ( Risto Rytin Katu 70 ) porrastetusti klo 10:00 (111 km), 10:30 ( 60 km ja 20km) .

Osallistumismaksu on 30€, jolla tuet seuran lasten uintivalmennusta. Kokoa oma kuuden tai useamman hengen ryhmä, niin saatte 5€/osallistuja alennusta. Ilmoita oman ryhmäsi nimi ilmoittautumisesi yhteydessä.

Osallistumismaksu sisältää keittolounaan, energiatankkauksen pyöräilyreittien varrella olevilla juomapisteillä, mahdollisuuden käydä uimassa Huittisten uimahallissa suorituksen jälkeen uimahallin aukioloajan puitteissa sekä tapahtumapaidan. Paita vain 14.7 mennessä ilmoittautuneille ja osallistumismaksun maksaneille.

Osallistumismaksun voi maksaa Huittisten triathlon- ja uimaseuran tilille FI82 4503 0010 7243 38

Lisätietoja kysymällä huitu.huittinen@gmail.com

Seuraa meitä myös facessa Huittisten triathlon- ja uimaseura.

Tour de Taikayöntie -pyöräilytapahtuma ei ole kilpailu, joten ajanottoa ei ole.

Tervetuloa pyöräilemään Taikayöntien upeisiin maisemiin!